top of page
  • Zdjęcie autoraAneta Strzeszewska

Będę mamą... OMG!

Zaktualizowano: 31 sie 2019

NAJWAŻNIEJSZA Z RÓL.


Ten rozdział jest jeszcze dla mnie obcy. Od zawsze nie chciałam być mamą.

Omijałam szerokim łukiem place zabaw, a na spotkania koleżanek z ich dziećmi po prostu nie chodziłam. Zupełnie nie czułam w sobie ani krzty instynktu macierzyńskiego.

Lubiłam swój świat taki jakim był.


W 31 urodziny wydarzyło się coś w mojej głowie i sercu. Nagle i zupełnie niespodziewanie poczułam że chcę zostać matką. Przyszła kryska na Matyska.

Dziś mam już 34 lata i lada dzień przyjdzie na świat nasze DZIECKO.


Nie ma jeszcze imienia. Nie sądziłam że to taki trudny wybór!

Widzę wiele podobieństw między imiennikami szczególnie w wieku przedszkolnym. Chciałabym np. żeby nasz synek był taki mądry jak wszystkie Benki albo taki śliczny jak wszystkie Antosie... itd. Oczywiście negatywne cechy również się powielają😘.

Myślę, że większość nauczycieli edukacji przedszkolnej czy wczesnoszkolnej się ze mną zgodzi.

Bardzo to utrudnia nam wybór imienia dla synka ale w końcu coś będzie trzeba zdecydować.


Póki co korzystamy z ostatnich chwil wolności.

A tak naprawdę to nie możemy się już doczekać❤️.

W końcu będę miała komu śpiewać kołysanki.



 

A z tym imieniem... może pomożecie? Bo szwagier wymyślił ENZO i póki co się przyjęło...

bottom of page