top of page
  • Zdjęcie autoraAneta Strzeszewska

Kołyszmy dzieci muzyką - artykuł na łamach ,,ładne bebe''.

Zaktualizowano: 8 lis 2019


Przez ostatnie 2 lata, miałam zaszczyt porozmawiać o moim projekcie kołysankowym

z dziennikarzami. Wielokrotnie opisywałam historię babci Natalii czy innych seniorów, od których zdobyłam utwory.




Pewnego dnia zadzwoniła do mnie pani Pola Lubera- dziennikarka portalu ladnebebe.pl

i zaproponowała rozmowę o roli kołysanek w rozwoju małego dziecka.




Niezmiernie się ucieszyłam, gdyż dotychczasowe wywiady skupione były na mnie lub na projekcie. Ten nastawiony był głównie na odbiorców- dzieci i ich rodziców.






Śpiewanie dzieciom jest niezwykle ważne w rozwoju małego dziecka.

Jeżeli komuś nie udało się go przeczytać- zachęcam do lektury!





Ja śpiewam już teraz...


...głęboko wierząc że mój synek to słyszy.



bottom of page