top of page
  • Zdjęcie autoraAneta Strzeszewska

KOŁYSANKI DLA WOŚP.


Kiedy zadzwoniła do mnie dyrektorka Autorskiej Szkoły Muzyki Rozrywkowej i Jazzu im. Krzysztofa Komedy w Warszawie z zapytaniem, czy nie chciałabym wesprzeć Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wyglądałam mniej więcej tak:



Kto mnie zna, ten wie jak mocno przeżywam emocje. Po kilku podskokach zaczęłam organizowanie mojego recitalu. Jak zwykle zaczęły się schody.

Kontrabasista w Danii🤔. No i co teraz? Kto się nauczy moich kołysanek? Wiadomo kto! Niezawodny Andrzej Wysocki☺️.


Próba ustalona, nuty rozpisane, więc przyszedł czas na kolejne wyzwanie - koncert Reshki.

Kontrabas tu nie bardzo pasuje…

Burza mózgów i jest! Grześ Kowalski chętnie zagra😁!

Kolejne nuty rozpisane, próba ustalona! Wszystko układa się jak po maśle .

Ale u mnie nic nie dzieje się bez przeszkód. W dniu próby dzwoni 5 razy perkusista. Okazuje się że zmienili mu godzinę występu z Kwiatem Jabłoni i nie może zagrać w ogóle.

Czasu na naukę utworów Reshki brak.

Burza mózgów nr 2 i jest połowa sukcesu. Krystian Jędrzejczyk, perkusista o niezwykle zdecydowanym ...(ale się ciśnie tu pewne słowo)... brzmieniu:) kołysanki zna i zagra:)

Przy okazji, jeżeli nie znacie- to polecam poznać zespół Łysa Góra w którym to Krystian jest nadwornym grajkiem:) I to całkiem niezłym! (Żeby nie powiedzieć doskonałym...)


Dalej trzeba iść na kompromis. Reshka wystąpi z pianistą i psiapsiółkami, tworząc akustyczne trio ,,Matki Trzy'':):). Próba przez telefon i jedziemy:)

Według słuchaczy wyszło całkiem nieźle.


W przeddzień koncertu, wpada mi do głowy jeszcze pomysł, co by wykorzystać sytuację i zmontować teledysk do jednej z kołysanek. Taki prosty, reportażowy.

Spontaniczne akcje zawsze są najfajniejsze.

Wyszło tak:




Mam banana na twarzy, gdy myślę, że mogłam dołożyć muzyczną cegiełkę do zbiórki WOŚP. Całym sercem będę wspierać tę akcję do końca świata i jeden dzień dłużej.



Chcę tutaj podziękować za zaproszenie Angelice Wolman i Autorskiej Szkole Muzyki Rozrywkowej i jazzu im. Krzysztofa Komedy w Warszawie .

Dziękuję również Tosi Szeller, Gabrysi Paczkowskiej i ich rodzicom za piękny występ.

Andrzejom, Krystianowi, Asi i Lenkom -dzięki za dźwięki.

Robertowi, Ewie, Krystianowi i Iwonce dziękuję za pomoc organizacyjną :)


Siema!



bottom of page